ORCID

Anna Modzelewska (Eds.): 0000-0003-1969-1836

Files

Download

Download Full Text (5.1 MB)

Download A. Modzelewska, Zarządzanie humanistyczne w niepewnych czasach – wprowadzenie (82 KB)

Download J. Rybczyński, Strategia zarządzania sytuacją kryzysową na przykładzie marki Reserved w latach 2010–2020 (303 KB)

Download S. Polaczek, Społeczna odpowiedzialność biznesu w marce modowej Elementy – studium przypadku (421 KB)

Download J. Kleszcz, Strategia społecznej odpowiedzialności biznesu na przykładzie firmy Wyborowa Pernod Ricard (248 KB)

Download Z. Bąk, Budowanie marki osobistej w mediach społecznościowych na przykładzie Anny Lewandowskiej (303 KB)

Download K. Oleksy, Pasywna komunikacja masowa jako narzędzie kreowania wizerunku (242 KB)

Download K. Fic, Zarządzanie wizerunkiem administracji rządowej na przykładzie aktywności Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego w mediach społecznościowych w latach 2018–2019 (1.1 MB)

Download A. Kaprzyk, Zarządzanie dziedzictwem kulturowym na przykładzie analizy strategii Muzeum Nowej Huty (202 KB)

Download K. Czarnecka, M. Godoś, Zarządzanie przestrzenią i wykorzystanie jej w instytucjach kultury – wpływ przestrzeni na odbiór i wizerunek organizacji (295 KB)

Download M. Krzysiek, Zarządzanie pamięcią o artyście na przykładzie działalności Fundacji imienia Zbigniewa Wodeckiego (204 KB)

Download H. Okonowicz, Baczyński – to jestem ja. Sprawozdanie z realizacji projektu teatralnego (270 KB)

Download K. Żabińska, Specyfika zarządzania projektem kulturalnym opartym na wartościach chrześcijańskich na przykładzie Slot Art Festival (227 KB)

Download Z. Majeran, Fikcja literacka jako źródło wiedzy o organizacji i zarządzaniu: studium przypadku struktury organizacyjnej na przykładzie sklepu Stanisława Wokulskiego w „Lalce” autorstwa Bolesława Prusa (239 KB)

Opis/Description

"... proponowana publikacja dostarcza wiedzy o tym, jak organizacje działające w Polsce radzą sobie z różnymi aktualnymi problemami medialności oraz zarządzania wizerunkiem i kulturą [...]. Publikacja może być traktowana jako literatura naukowa dostarczająca wiedzy w pewnym obszarze współczesnego życia. Jednak jej najbardziej istotny odbiorca to student drugiego i trzeciego stopnia. Jako podręcznik akademicki posiada szczególne walory - zarówno wnosi merytoryczną wiedzę, jak i zaprasza do refleksji i dialogu. Z powodzeniem może być wykorzystana jako zestaw studiów przypadku [...] na zajęciach z takich przedmiotów, jak: zarządzanie, teoria organizacji, zarządzanie mediami, zarządzanie instytucjami kultury". prof. zw. dr hab. Monika Kostera (Uniwersytet Jagielloński, Södertörn University) "... monografia jest dziełem aktualnym i ważnym, bowiem na gruncie nauk o zarządzaniu podejmuje wątki dotyczące zmian w obrębie organizacji i sposobów zarządzania nimi, a wymuszonych globalną zarazą, spowodowaną COVID-19. [...] Autorzy poszczególnych rozdziałów potrafili skonstruować opowieści zadziwiające dojrzałością, warsztatem naukowym i celnością formułowanych wniosków. W wyniku tych działań powstało dzieło interesujące poznawczo, które winno zainteresować nie tylko pracowników i studentów wydziałów zarządzania wyższych uczelni, lecz także praktyków, którzy chcą lepiej zrozumieć istotę zarządzanych organizacji i dziejących się w nich procesów". prof. zw. dr hab. Bogusław Nierenberg (Uniwersytet Jagielloński)

ISBN

978-83-66282-31-5

Data publikacji/Publication Date

2020

Wydawca/Publisher

Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania UW

Miasto/City

Warszawa/ Warsaw

DOI

10.7172/978-83-66282-31-5.wwz.6

Dyscypliny/Disciplines

Business | Social and Behavioral Sciences

Zarządzanie kulturą i mediami w niepewnych czasach: studia przypadku

Share

COinS