ORCID

Agnieszka Postuła (Eds.): 0000-0001-9495-0733

Julita Majczyk (Eds.): 0000-0003-4166-4981

Marcin Darecki (Eds.)

Files

Download

Download Full Text (3.9 MB)

Opis/Description

Pojęcie przedsiębiorczości, rozumiane nie tylko w kontekście osób prowadzących własną działalność gospodarczą i ich kompetencji, przywoływane jest coraz częściej zarówno przez środowisko naukowe, organy władzy państwowej, organizacje pozarządowe, instytucje finansowe, jak i osoby prywatne. Przyczyną wzrostu popularności przedsiębiorczości jest stopniowo pogłębiające się zrozumienie samego pojęcia.

Opracowana monografia skierowana jest nie tylko do badaczy, wykładowców czy też studentów zainteresowanych tematyką przedsiębiorczości. Wieloaspektowość zawartych publikacji nadaje jej charakter uniwersalny, przez co – na co mamy nadzieję – może być wykorzystywana przez wszystkich, w tym także samych przedsiębiorców.

ISBN

978-83-65402-05-9

Data publikacji/Publication Date

2015

Wydawca/Publisher

Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania UW

Miasto/City

Warszawa/ Warsaw

DOI

10.7172/978-83-65402-04-2.2015.wwz.3

Dyscypliny/Disciplines

Business | Social and Behavioral Sciences

Przedsiębiorczość: jednostka, organizacja, kontekst

Share

COinS