Abstract
Nowoczesne myślenie strategiczne wymaga wprowadzania nowych wartości do przedsiębiorstwa i jego otoczenia. Przejawem takiego działania są m.in. innowacje, których wdrażanie warunkuje poprawę zadowolenia klientów na rynku. Kreowanie innowacji w przedsiębiorstwie odgrywa obecnie znaczącą rolą - jest podstawowym warunkiem osiągania zdolności konkurencyjnej i pozycji na rynku. Na wdrażanie innowacji mają duży wpływ podejmowane decyzje strategiczne i kreowanie strategii przedsiębiorstwa. W artykule ukazano na podstawie badań, jakie są bariery innowacyjności polskich firm oraz pułapki i bariery procesów podejmowania decyzji w kontekście wdrażania innowacji oraz sposoby ich przezwyciężania stosowane przez menedżerów.
Recommended Citation
Nazdrowicz, J. (2009). Problemy innowacyjności polskich przedsiębiorstw w aspekcie podejmowania decyzji strategicznych. Studia i Materiały Wydział Zarządzania Uniwersytet Warszawski, 2009(1), 14-21. Retrieved from https://press.wz.uw.edu.pl/sim/vol2009/iss1/2
First Page
14
Last Page
21
Page Count
7
Publisher
University of Warsaw