Abstract
Przedstawiony w tym artykule projekt jest wynikiem dyskusji nad zastosowaniem wspomagania komputerowego w nauczaniu ekonomii na Wydziale Zarządzania UW. Autorzy zauważają, że makroekonomia jest często postrzegana przez studentów jako przedmiot trudny i abstrakcyjny. Może jednak był przedmiotem fascynującym, gdy potrafimy wydobył z niego te aspekty, które pozwolą młodym ludziom zrozumieć problemy nurtujące współczesne gospodarki, a przez to interesujące także przyszłych menadżerów. Według autorów kluczem do takiego rozumienia makroekonomii jest wprowadzenie nowoczesnych metod nauczania makroekonomii z zastosowaniem wspomagania komputerowego.
Recommended Citation
Zborowska, W., & Szałański, M. (2009). „Zastosowanie symulacji komputerowych w nauczaniu makroekonomii na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego” – komunikat z realizacji projektu dydaktycznego. Studia i Materiały Wydział Zarządzania Uniwersytet Warszawski, 2009(1), 85-90. Retrieved from https://press.wz.uw.edu.pl/sim/vol2009/iss1/9
First Page
85
Last Page
90
Page Count
5
Publisher
University of Warsaw