Tytuł
Trendy w konsumpcji na rynku książki elektronicznej
Słowa kluczowe
konsumpcja,trendy w konsumpcji,e-książka
Abstract
The primary purpose of the article that discusses trends in the consumption of e-books is to present the Polish market for these products. Considering that the market has started to develop only recently, it is very important that the consumption trends be analysed from the perspective of producers, intermediaries and consumers. Another aim of the analysis is to provide some indications as to how the Polish market may develop in the future.
Abstrakt
Autorzy poruszają problem trendów w konsumpcji na rynku książek elektronicznych. Kluczowym ich celem jest poznanie polskiego rynku e-booków. Należy w tym miejscu wspomnieć, że jest to rynek dopiero rozwijający się w naszym kraju, dlatego też niezwykle istotne jest przeanalizowanie trendów w tym zakresie zarówno od strony producentów, pośredników, jak i konsumentów. Analiza trendów konsumpcyjnych pozwoli również na stworzenie pewnych prognoz rozwoju tego rynku w Polsce.
Recommended Citation
Latusek, Michał and Zalega, Tomasz
(2012)
"Consumption trends in the e-books market,"
Studia i Materiały Wydział Zarządzania Uniwersytet Warszawski: Vol. 2012:
Iss.
1, Article 11.
Available at:
https://press.wz.uw.edu.pl/sim/vol2012/iss1/11
First Page
152
Last Page
166
Page Count
14
Publisher
University of Warsaw