Tytuł
The Coaching Maps – geneza innowacyjnego narzędzia
Słowa kluczowe
innowacja,coaching,szkolenia
Abstract
The aim of the article is analysis of the innovative product – The Coachng Maps – its origin and implementation. The tool was created as result of the research in economic sociology and business psychology. It is product relevant to contemporary social and economic context in 21 century as result of scientific research and practice regarding knowledge management, training and coaching. The analysis of case study concern origin of innovation and process building innovation as interactive social process. Implementation of the innovation will be the second part of the analysis, especially in the context of entrepreneurial model in 21 century.
Abstrakt
Celem artykułu jest analiza innowacyjnego produktu – The Coaching Maps – jego genezy i wdrożenia, a powstałego w wyniku badań naukowych z zakresu socjologii gospodarki i psychologii biznesu. Jest to swoistego rodzaju produkt adekwatny do kontekstu społecznogospodarczego XXI wieku będący wynikiem połączenia pracy naukowej z doświadczeniem praktycznym w zakresie zarządzania wiedzą, szkoleń i coachingu. Analiza studium przypadku dotyczy genezy powstania wspomnianej innowacji oraz procesu kreowania innowacji jako interaktywnego procesu społecznego.
Recommended Citation
Geisler, Robert
(2014)
"The Coaching Maps – innovative tool, origin and implementation,"
Studia i Materiały Wydział Zarządzania Uniwersytet Warszawski: Vol. 2014:
Iss.
1, Article 5.
Available at:
https://press.wz.uw.edu.pl/sim/vol2014/iss1/5
First Page
54
Last Page
61
Page Count
7
Publisher
University of Warsaw
Publication Date
2014-09-05