Tytuł
Fluktuacja sprzedawców przyczyny i konsekwencje
ORCID
Krzysztof Cybulski: 0000-0002-4645-7562
Słowa kluczowe
fluktuacja sprzedawców,konkurencja rynkowa,mobilność społeczna,i ekonomiczna,rozwój społeczny i ekonomiczny,klasyczna teoria ekonomii,krańcowa,teoria produktywności
Abstract
The purpose of this text is to analyze the causes and consequences of sales employees’ fluctuations, considered from the point of view of selected market variables. The conditions influencing the decision to change the workplace of the sellers themselves and the areas on which fluctuations have the greatest impact are presented.
Abstrakt
Celem niniejszego tekstu jest analiza przyczyn i konsekwencji fluktuacji pracowników sprzedaży rozpatrywana z punktu widzenia wybranych zmiennych rynkowych. Przedstawiono uwarunkowania wpływające na decyzje o zmianie miejsca pracy samych sprzedawców oraz obszary, na które fluktuacja ma największy wpływ.
Recommended Citation
Cybulski, K. (2019). Seller fluctuation – causes and consequences. Studia i Materiały Wydział Zarządzania Uniwersytet Warszawski, 2019(2), 59-66. https://doi.org/10.7172/1733-9758.2019.31.7
First Page
59
Last Page
66
Page Count
7
DOI
10.7172/1733-9758.2019.31.7
Publisher
University of Warsaw