•  
  •  
 

Tytuł

Administracja publiczna jako organizacja ucząca się – badanie usługobiorców PIORiN

ORCID

Paweł Kłobukowski: 0000-0002-7177-376X

Kalina Kłobukowska: 0000-0003-2274-1136

Słowa kluczowe

administracja publiczna,organizacja ucząca się

Abstract

The purpose of this paper is to present the results of a survey of PIORiN service recipients in the context of a learning organization. Respondents identified categories related to staff subject matter expertise as strengths of the inspection. As possible areas of research they indicated a possible too slow pace of work. Further research is indicated to examine the impact of stereotypes affecting customer perceptions of officials. The study is the first comprehensive survey of PIORiN based on a nationwide sample.

Abstrakt

Celem artykułu jest prezentacja wyników badania ankietowego usługobiorców PIORiN w kontekście organizacji uczącej się. Za silną stronę inspekcji respondenci uznali kategorie związane z kompetencjami merytorycznymi pracowników. Jako możliwe obszary badawcze wskazywali na zbyt wolne tempo prac. W dalszych badaniach wskazane jest zbadanie wpływu stereotypów wpływających na postrzeganie urzędników przez klientów. Badanie jest pierwszym całościowym badaniem PIORiN opartym na próbie ogólnopolskiej.

First Page

161

Last Page

174

Page Count

13

DOI

10.7172/1733-9758.2021.34.12

Publisher

University of Warsaw

Publication Date

2021-06-30

Share

COinS