Biznesplan
ORCID
Jacek Kowalczyk (Eds.)
Files
Opis/Description
Książka pomyślana jest jako podręcznik do prowadzenia zajęć z zakresu biznesplanu. Adresowana jest przede wszystkim do słuchaczy wyższych uczelni na tych kierunkach, gdzie problematyka planowania biznesowego jest przedmiotem studiów. Można ją też potraktować jako kompendium wiedzy pomocnej w praktyce, gdy zachodzi potrzeba, czy konieczność sporządzenia biznesplanu.
ISBN
83-61276-51-7
Data publikacji/Publication Date
2010
Wydawca/Publisher
Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania UW
Miasto/City
Warszawa/ Warsaw
Dyscypliny/Disciplines
Business | Social and Behavioral Sciences
Sugestia cytowania/Recommended Citation
Kowalczyk, J. (2010). Biznesplan. Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego Sekcja Wydawnicza Wydziału Zarządzania UW. https://press.wz.uw.edu.pl/monographs/109