Promocja Polski. Narzędzie wspierania konkurencyjności?

Promocja Polski. Narzędzie wspierania konkurencyjności?

ORCID

Alojzy Z. Nowak (Eds.): 0000-0001-5382-6234

Krzysztof Opolski (Eds.)

Jarosław Górski (Eds.)

Files

Opis/Description

Promocja Polski powinna obejmować wiele obszarów, o czym właśnie jest mowa w tej publikacji. A więc, istotnym narzędziem w służbie pozytywnego wizerunku kraju jest dyplomacja publiczna i tworzony przez nią branding narodowy, ale także działania marketingowe instytucji lokalnych, samorządów, zwłaszcza władz Warszawy, które mogłyby też brać przykład z aktywności marketingowej wielu innych miast europejskich. Szczególny związek między wizerunkiem Polski, promocją naszego kraju, występuje w dziedzinie pozyskiwania kapitału zagranicznego, ale także wspierania konkurencyjności polskich firm i towarów na coraz trudniejszym rynku globalnym.

ISBN

83-61276-50-0

Data publikacji/Publication Date

2010

Wydawca/Publisher

Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania UW

Miasto/City

Warszawa/ Warsaw

Dyscypliny/Disciplines

Business | Social and Behavioral Sciences

Promocja Polski. Narzędzie wspierania konkurencyjności?

Share

COinS