Promocja Polski. Narzędzie wspierania konkurencyjności?
Files
Opis/Description
Promocja Polski powinna obejmować wiele obszarów, o czym właśnie jest mowa w tej publikacji. A więc, istotnym narzędziem w służbie pozytywnego wizerunku kraju jest dyplomacja publiczna i tworzony przez nią branding narodowy, ale także działania marketingowe instytucji lokalnych, samorządów, zwłaszcza władz Warszawy, które mogłyby też brać przykład z aktywności marketingowej wielu innych miast europejskich. Szczególny związek między wizerunkiem Polski, promocją naszego kraju, występuje w dziedzinie pozyskiwania kapitału zagranicznego, ale także wspierania konkurencyjności polskich firm i towarów na coraz trudniejszym rynku globalnym.
ISBN
83-61276-50-0
Data publikacji/Publication Date
2010
Wydawca/Publisher
Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania UW
Miasto/City
Warszawa/ Warsaw
Dyscypliny/Disciplines
Business | Social and Behavioral Sciences
Sugestia cytowania/Recommended Citation
Nowak, A. Z., Opolski, K., & Górski, J. (2010). Promocja Polski. Narzędzie wspierania konkurencyjności?. Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego Sekcja Wydawnicza Wydziału Zarządzania UW. https://press.wz.uw.edu.pl/monographs/112