Badanie zaufania do organizacji: problemy metodologiczne
Files
Opis/Description
Globalizacja sprowokowała wielu specjalistów od zarządzania i ekonomii do prowadzenia/wykorzystywania wyników badań sondażowych. Jest rzeczą zrozumiałą, że czasem pokładają w nich nadmierne nadzieje, czasem zaś odwrotnie - nie wykorzystują w pełni ich możliwości, bywa, że dają się zwieść artefaktom. Z tych właśnie powodów monografia ta jest poświęcona przede wszystkim metodologicznym problemom analiz takich badań. Aby badać efektywność zarządzania zaufaniem, powinniśmy umieć je mierzyć - temu zagadnieniu poświęcona jest ta książka.
ISBN
83-61276-30-2
Data publikacji/Publication Date
2009
Wydawca/Publisher
Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania UW
Miasto/City
Warszawa/ Warsaw
Dyscypliny/Disciplines
Business | Social and Behavioral Sciences
Sugestia cytowania/Recommended Citation
Wierzbiński, J. (2009). Badanie zaufania do organizacji: problemy metodologiczne. Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego Sekcja Wydawnicza Wydziału Zarządzania UW. https://press.wz.uw.edu.pl/monographs/126