
Badania sondażowe i eksperymentalne
Files
Opis/Description
Czasem Czytelnicy myślą: "Nie planuję żadnego badania, dlaczego więc mam czytać o metodach badawczych?". Podstawowym powodem jest konieczność oceny wyników badań, o których codziennie czytamy. Jest to szczególnie ważne w naszych czasach, gdy jesteśmy dosłownie zalewani informacjami z mass mediów i stajemy przed zadaniem oszacowania, czemu możemy dać wiarę i jak oddzielić dziennikarskie interpretacje od faktu, że coś zostało źle zbadanie.
ISBN
83-89069-23-7
Data publikacji/Publication Date
2005
Wydawca/Publisher
Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania UW
Miasto/City
Warsaw
Dyscypliny/Disciplines
Business | Social and Behavioral Sciences
Sugestia cytowania/Recommended Citation
Wieczorkowska, G., & Wierzbiński, J. (2005). Badania sondażowe i eksperymentalne. Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego Sekcja Wydawnicza Wydziału Zarządzania UW. https://press.wz.uw.edu.pl/monographs/163
