
Dystrybucja w gospodarce cyfrowej - między monopolem a konkurencją
Files
Opis/Description
Przedmiotem niniejszej publikacji jest dystrybucja w Nowej Gospodarce, rozważana ze szczególnego punktu widzenia. Jest to perspektywa globalizacji, a w związku z tym liberalizacji rynków, globalnej konkurencji i współpracy, regulacji oraz harmonizacji prawa lub tzw. konkurencji regulacyjnej. Z tego punktu widzenia książka stanowi kontynuację badań zawartych w pracy "E-commerce - E-banking. Wyzwania globalizacji"
ISBN
83-89069-36-9
Data publikacji/Publication Date
2003
Wydawca/Publisher
Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania UW
Miasto/City
Warsaw
Dyscypliny/Disciplines
Business | Social and Behavioral Sciences
Sugestia cytowania/Recommended Citation
Szpringer, W. (2003). Dystrybucja w gospodarce cyfrowej - między monopolem a konkurencją. Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego Sekcja Wydawnicza Wydziału Zarządzania UW. https://press.wz.uw.edu.pl/monographs/170