![Zjawisko fluktuacji sprzedawców w świetle badań empirycznych](https://press.wz.uw.edu.pl/monographs/1066/thumbnail.jpg)
Zjawisko fluktuacji sprzedawców w świetle badań empirycznych
ORCID
Krzysztof Cybulski: 0000-0002-4645-7562
Files
Opis/Description
Niniejsza monografia posiada wyraźnie interdyscyplinarny charakter. Tworząc ją, spożytkowano dorobek wielu różnych dyscyplin naukowych, takich jak: marketing, teoria organizacji, socjologia i psychologia organizacji, zwłaszcza w aspekcie zarządzania zespołami sprzedawców. Przede wszystkim zaś udało się dokonać identyfikacji luki badawczej, jaką jest kompleksowa ocena fluktuacji sprzedawców z perspektywy menedżerów organizacji sprzedażowych. Przyjmując jako podstawę teoretyczną ("wiodącą teorię") koncepcję upper echelons theory, zmodyfikowano ją i dostosowano do specyfiki zarządzania organizacjami sprzedażowymi. Pozwoliło to z kolei na budowę modelu postrzegania fluktuacji sprzedawców przez menedżerów sprzedaży i w konsekwencji umożliwiło powiązanie rozważań teoretycznych z częścią empiryczną monografii.
ISBN
978-83-63962-35-7
Data publikacji/Publication Date
2013
Wydawca/Publisher
Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania UW
Miasto/City
Warszawa/ Warsaw
Dyscypliny/Disciplines
Business | Social and Behavioral Sciences
Sugestia cytowania/Recommended Citation
Cybulski, K. (2013). Zjawisko fluktuacji sprzedawców w świetle badań empirycznych. Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego Sekcja Wydawnicza Wydziału Zarządzania UW. https://press.wz.uw.edu.pl/monographs/67
![Zjawisko fluktuacji sprzedawców w świetle badań empirycznych](https://press.wz.uw.edu.pl/monographs/1066/thumbnail.jpg)