ORCID

Krzysztof Klincewicz (Eds.): 0000-0002-1782-2663

Files

Download

Download Full Text (1.9 MB)

Opis/Description

Publikacja prezentuje wyniki projektu badawczego powstałego z przekonania zespołu badaczy z Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego o konieczności spojrzenia na społeczną odpowiedzialność biznesu z perspektywy relacji pracodawców z pracownikami. Wydaje się być ona papierkiem lakmusowym, który pokazuje, na ile przedsiębiorca identyfikuje się z wartościami kojarzonymi ze społeczną odpowiedzialnością biznesu i decyduje się wdrażać je w swojej działalności. Mamy nadzieję, że zaprezentowane badania wypełnią dotychczasową lukę na polskim rynku, dostarczając Czytelnikowi wyników szeroko zakrojonych badań empirycznych oraz wiedzy na temat praktyk i uwarunkowań odpowiedzialnego społecznie zarządzania ludźmi w prywatnych przedsiębiorstwach. Ambicją autorów jest, aby wyniki badań prezentowanych w niniejszej książce stały się interesujące nie tylko dla teoretyków społecznej odpowiedzialności biznesu, ale także dla zarządzających przedsiębiorstwami. Jak wynika z badań partnerskie kształtowanie relacji pracodawca-pracownik jest możliwe również w sektorze MSP i nie wymaga tak wielkich nakładów finansowych, jak sponsoring czy kosztowne kampanie społeczne realizowane przez największe przedsiębiorstwa.

ISBN

978-83-63962-15-9

Data publikacji/Publication Date

2013

Wydawca/Publisher

Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania UW

Miasto/City

Warszawa/ Warsaw

Dyscypliny/Disciplines

Business | Social and Behavioral Sciences

Pracownicy o pracodawcach. Społeczna odpowiedzialność biznesu w świetle badań jakościowych

Share

COinS