Relacje i lojalność klientów w marketingu
ORCID
Katarzyna Dziewanowska: 0000-0003-1897-0534
Files
Opis/Description
Książka jest adresowana głównie do studentów, słuchaczy studiów podyplomowych z zakresu szeroko rozumianego zarządzania i marketingu oraz uczestników różnorodnych szkoleń związanych z tymi dziedzinami. Może być także przydatna dla praktyków - osób zatrudnionych w przedsiębiorstwach usługowych; ale nie tylko - jej celem jest bowiem wyjaśnienie roli marketingu, a zwłaszcza marketingu relacji w kształtowaniu sukcesu rynkowego przedsiębiorstwa dzięki zbudowaniu bazy lojalnych klientów, a także zaprezentowanie instrumentów pozwalających na dokonanie oceny skuteczności podejmowanych działań.
ISBN
978-83-61276-91-3
Data publikacji/Publication Date
2012
Wydawca/Publisher
Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania UW
Miasto/City
Warszawa/ Warsaw
Dyscypliny/Disciplines
Business | Social and Behavioral Sciences
Sugestia cytowania/Recommended Citation
Dziewanowska, K. (2012). Relacje i lojalność klientów w marketingu. Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego Sekcja Wydawnicza Wydziału Zarządzania UW. https://press.wz.uw.edu.pl/monographs/82