Relacje i lojalność klientów w marketingu

Relacje i lojalność klientów w marketingu

ORCID

Katarzyna Dziewanowska: 0000-0003-1897-0534

Files

Opis/Description

Książka jest adresowana głównie do studentów, słuchaczy studiów podyplomowych z zakresu szeroko rozumianego zarządzania i marketingu oraz uczestników różnorodnych szkoleń związanych z tymi dziedzinami. Może być także przydatna dla praktyków - osób zatrudnionych w przedsiębiorstwach usługowych; ale nie tylko - jej celem jest bowiem wyjaśnienie roli marketingu, a zwłaszcza marketingu relacji w kształtowaniu sukcesu rynkowego przedsiębiorstwa dzięki zbudowaniu bazy lojalnych klientów, a także zaprezentowanie instrumentów pozwalających na dokonanie oceny skuteczności podejmowanych działań.

ISBN

978-83-61276-91-3

Data publikacji/Publication Date

2012

Wydawca/Publisher

Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania UW

Miasto/City

Warszawa/ Warsaw

Dyscypliny/Disciplines

Business | Social and Behavioral Sciences

Relacje i lojalność klientów w marketingu

Share

COinS