Dyfuzja innowacji. Jak odnieść sukces w komercjalizacji nowych produktów i usług

Dyfuzja innowacji. Jak odnieść sukces w komercjalizacji nowych produktów i usług

ORCID

Krzysztof Klincewicz: 0000-0002-1782-2663

Files

Opis/Description

Wśród polskich publikacji, dotyczących zarządzania innowacjami i ochrony własności przemysłowej, brakowało dotąd pozycji prezentującej proces dyfuzji innowacji i sposoby skutecznego wprowadzania na rynek nowych produktów i usług. Książka wypełnia tę lukę na rynku wydawniczym. Autor omawia procesy wprowadzania na rynek, promocji i sprzedaży innowacji, oferując praktyczne narzędzia gotowe do wykorzystania w działalności gospodarczej. Jest niezastąpioną pomocą dla każdego menedżera zajmującego się wprowadzaniem na rynek nowych produktów i usług. Szczególnie przydatna będzie dla osób zarządzających firmami technologicznymi, pracowników działów marketingu i sprzedaży, wynalazców rozważających możliwość komercjalizacji własnych osiągnięć, zarządzających projektami badawczo-rozwojowymi, doradców w zakresie zarządzania własnością intelektualną oraz studentów zarządzania.

ISBN

978-83-61276-74-6

Data publikacji/Publication Date

2011

Wydawca/Publisher

Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania UW

Miasto/City

Warszawa/ Warsaw

Dyscypliny/Disciplines

Business | Social and Behavioral Sciences

Dyfuzja innowacji. Jak odnieść sukces w komercjalizacji nowych produktów i usług

Share

COinS