Kompleksowe metody ewaluacji jakości serwisów internetowych
ORCID
Witold Chmielarz (Eds.): 0000-0002-9189-1675
Oskar Szumski (Eds.): 0000-0002-9938-1899
Marek Zborowski (Eds.): 0000-0003-4762-127X
Files
Opis/Description
Głównym celem badawczym projektu jest skonstruowanie nowej metodyki oceny użyteczności serwisów internetowych w rozwoju gospodarki elektronicznej w Polsce na tle analizy możliwości wykorzystania metod już istniejących i stosowanych. Na jego podstawie stworzono katalog porad, wskazówek i wniosków dotyczących optymalnej postaci i funkcjonalności witryny nie tylko z punktu widzenia klienta, lecz także firm informatycznych, które witryny tworzą oraz organizacji, które te serwisy wykorzystują.
ISBN
978-83-61276-69-2
Data publikacji/Publication Date
2011
Wydawca/Publisher
Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania UW
Miasto/City
Warszawa/ Warsaw
Dyscypliny/Disciplines
Business | Social and Behavioral Sciences
Sugestia cytowania/Recommended Citation
Chmielarz, W., Szumski, O., & Zborowski, M. (2011). Kompleksowe metody ewaluacji jakości serwisów internetowych. Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego Sekcja Wydawnicza Wydziału Zarządzania UW. https://press.wz.uw.edu.pl/monographs/97