•  
  •  
 

Tytuł

Badanie satysfakcji jako atrybutu jakości systemów e-usługowych

Keywords

user satisfaction, software quality, e-services systems

Słowa kluczowe

satysfakcja użytkownika,jakość oprogramowania,systemy e-usługowe

Abstract

Due to the growing demand for different types of e-services there are more and more systems that allow for e-services provision and management on the market. The quality of such solutions should be improved in cooperation with customers on the basis of information about the level of their satisfaction with the usage. This can be possible owing to regular user satisfaction research. The article presents the concept of estimating satisfaction with e-service software which is based on the achievements of marketing research and software quality studies.

Abstrakt

W związku z rosnącym zapotrzebowaniem na różnego typu e-usługi na rynku pojawia się coraz więcej systemów pozwalających na świadczenie tego typu usług i zarządzanie nimi. Doskonalenie jakości takich narzędzi powinno być dokonywane przy współudziale klientów, na podstawie informacji o poziomie ich zadowolenia z użytkowania. Jest to możliwe dzięki prowadzeniu przez przedsiębiorstwa regularnych badań satysfakcji użytkowników. W artykule zaprezentowano koncepcję szacowania satysfakcji z użytkowania oprogramowania e-usługowego, która opiera się na dorobku badań marketingowych oraz badań nad jakością oprogramowania.

First Page

37

Last Page

50

Page Count

13

DOI

10.7172/1644-9584.52.3

Publisher

University of Warsaw

Publication Date

2015-01-01

Share

COinS