Tytuł
Determinanty rozwoju serwisów dystrybucji treści komercyjnych w Polsce
Keywords
determinants of Internet services development, platforms for commercial content distribution
Słowa kluczowe
determinanty rozwoju serwisów internetowych,platformy dystrybucji treści komercyjnych
Abstract
The main purpose of this article is to identify factors that influence the development of selected services and platforms for commercial content distribution in Poland at the beginning of 2014. The analysis was made using the scoring method. In this way, it was possible to obtain an objective performance evaluation of the studied sites. In the first part, the purpose and concept of the work was formulated. Next, a comparative analysis of the distinguished criteria was performed. The last part contains the conclusions of the study.
Abstrakt
Celem niniejszego artykułu jest określenie czynników, które wpływają na rozwój poszczególnych rodzajów serwisów dystrybucji treści komercyjnych w Polsce na początku 2014 r. Analizy dokonano za pomocą metody punktowej. Pozwoliło to uzyskać obiektywne wyniki oceny badanych serwisów. W części pierwszej formułowany jest cel oraz założenia pracy. Następnie zostaje przeprowadzona analiza porównawcza według wyróżnionych kryteriów. Ostatnia część zawiera wnioski wynikające z badania.
Recommended Citation
Chmielarz, W. (2015). Determinants of Development of Commercial Content Distribution Services in Poland. European Management Studies, 13(52), 51-65. https://doi.org/10.7172/1644-9584.52.4
First Page
51
Last Page
65
Page Count
14
DOI
10.7172/1644-9584.52.4
Publisher
University of Warsaw
Publication Date
2015-01-01