Tytuł
Postawy przedsiębiorcze studentów w erze społeczeństwa informacyjnego i ich zależność od posiadania szkolenia z zakresu przedsiębiorczości: badanie eksploracyjne
Keywords
entrepreneurship, human capital, labor management, innovation and invention: processes and incentives
Słowa kluczowe
kapitał ludzki,zarządzanie pracą,innowacje i wynalazki: procesy,i zachęty
Abstract
In the Information Society era the knowledge about entrepreneurial profile plays a leading role in assessing the probability of success of a venture and in designing curricula. The results of this initial research study show that those who participated in entrepreneurial training probably have a higher intention of entrepreneurship, greater perception of the feasibility of what they are planning and increased perception of risk when undertaking business
Abstrakt
W erze społeczeństwa informacyjnego wiedza na temat profilu postaw przedsiębiorczych odgrywa znaczącą rolę w ocenie prawdopodobieństwa sukcesu przedsięwzięcia oraz przy projektowaniu programów nauczania. Wyniki tego wstępnego badania pokazują, że ci, którzy uczestniczyli w szkoleniach z zakresu przedsiębiorczości, prawdopodobnie mają wyższą skłonność do zachowań przedsiębiorczych, pełniejsze postrzeganie wykonalności tego, co planują i większą świadomość ryzyka przy podejmowaniu działalności gospodarczej.
Recommended Citation
Baran, M., Jiménez Moreno, J., & Oliveras, G. (2018). Entrepreneurship Attitudes of Students in the Information Society Era With and Without Entrepreneurship Training: Exploratory Study. European Management Studies, 16(73), 170-180. https://doi.org/10.7172/1644-9584.73.10
First Page
170
Last Page
180
Page Count
10
DOI
10.7172/1644-9584.73.10
Publisher
University of Warsaw
Publication Date
2018-04-27