•  
  •  
 

Tytuł

Wpływ jakości interakcji przedsiębiorstwo-użytkownik serwisu społecznościowego na budowę wizerunku firmy odpowiedzialnej społecznie

Abstract

The author of the article analyses the relationship between the built quality of a company's interaction with users of a social networking site and the company's image, whisper marketing and purchase intention. The presented concept of interaction quality emphasises the particular importance of building relations between users and the co-creation of relations by an active Internet user - the prosumer of interaction. In the research part, an analysis of the profiles of social actions conducted on Facebook was presented.

Abstrakt

Autorka artykułu poddaje analizie zależność pomiędzy zbudowaną jakością interakcji przedsiębiorstwa z użytkownikami serwisu społecznościowego a wizerunkiem firmy, marketingiem szeptanym oraz intencją zakupu. W zaprezentowanej koncepcji jakości interakcji podkreślono szczególne znaczenie budowy relacji między użytkownikami oraz współtworzenie relacji przez aktywnego internautę - prosumenta interakcji. W części badawczej zaprezentowano analizę profili akcji społecznych prowadzonych w serwisie Facebook.

First Page

167

Last Page

181

Page Count

14

Publisher

University of Warsaw

Publication Date

2010-06-30

Share

COinS