Postawy konkumentów wobec sprzedaży wysyłkowej w Polsce - ujęcie dynamiczne

Postawy konkumentów wobec sprzedaży wysyłkowej w Polsce - ujęcie dynamiczne

ORCID

Mariusz Trojanowski: 0000-0002-0988-1858

Files

Opis/Description

Handel detaliczny - zarówno na świecie, jak i w Polsce - jest obszarem dynamicznie zachodzących zmian, przy czym, jak się wydaje, ich naukowe wyjaśnienia są niewspółmiernie skromne w stosunku do skali obserwowanych zjawisk. Stwierdzenie to wydaje się zasadne zwłaszcza w odniesieniu do handlu wysyłkowego, zrozumienia jego genezy, rozwoju i prognozowania udziału w handlu detalicznym w przyszłości. Temat, który jak do tej pory, szczególnie w Polsce, nie doczekał się wielu badań, stanowi zagadnienie postaw nabywców wobec tej formy handlu. Jest to zaskakujące, szczególnie jeśli uwzględni się często podkreślaną w literaturze marketingowej rolę postaw konsumenckich w kształtowaniu i prognozowaniu polityki sprzedażowej. Powyższe przesłanki w pełni uzasadniają konieczność podjęcia na polskim gruncie badań ukierunkowanych na ocenę postaw konsumentów wobec handlu wysyłkowego i czynników determinujących ich zmiany. Tym właśnie zagadnieniom poświęcona jest niniejsza monografia.

ISBN

978-83-63962-27-2

Data publikacji/Publication Date

2013

Wydawca/Publisher

Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania UW

Miasto/City

Warszawa/ Warsaw

Dyscypliny/Disciplines

Business | Social and Behavioral Sciences

Postawy konkumentów wobec sprzedaży wysyłkowej w Polsce - ujęcie dynamiczne

Share

COinS