Marka we współczesnym przedsiębiorstwie
ORCID
Monika Skorek: 0000-0002-6227-5451
Files
Opis/Description
Celem książki jest pokazanie podstawowych zagadnień decyzyjnych związanych z marką, próba ich uporządkowania i stworzenia swoistego kodeksu działań w przypadku tworzenia nowej bądź zarządzania istniejącą marką. Niniejsza publikacja skierowana jest przede wszystkim dla studentów kierunków ekonomicznych związanych ze specjalnością marketingową, słuchaczy studiów podyplomowych, a także przedsiębiorców tworzących nową ofertę rynkową. Wiele podpowiedzi czy przykładów praktycznych w książce może okazać się cenną wskazówką na drodze do sukcesu biznesowego.
ISBN
978-83-63962-19-7
Data publikacji/Publication Date
2013
Wydawca/Publisher
Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania UW
Miasto/City
Warszawa/ Warsaw
Dyscypliny/Disciplines
Business | Social and Behavioral Sciences
Sugestia cytowania/Recommended Citation
Skorek, M. (2013). Marka we współczesnym przedsiębiorstwie. Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego Sekcja Wydawnicza Wydziału Zarządzania UW. https://press.wz.uw.edu.pl/monographs/73