Marka we współczesnym przedsiębiorstwie

Marka we współczesnym przedsiębiorstwie

ORCID

Monika Skorek: 0000-0002-6227-5451

Files

Opis/Description

Celem książki jest pokazanie podstawowych zagadnień decyzyjnych związanych z marką, próba ich uporządkowania i stworzenia swoistego kodeksu działań w przypadku tworzenia nowej bądź zarządzania istniejącą marką. Niniejsza publikacja skierowana jest przede wszystkim dla studentów kierunków ekonomicznych związanych ze specjalnością marketingową, słuchaczy studiów podyplomowych, a także przedsiębiorców tworzących nową ofertę rynkową. Wiele podpowiedzi czy przykładów praktycznych w książce może okazać się cenną wskazówką na drodze do sukcesu biznesowego.

ISBN

978-83-63962-19-7

Data publikacji/Publication Date

2013

Wydawca/Publisher

Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania UW

Miasto/City

Warszawa/ Warsaw

Dyscypliny/Disciplines

Business | Social and Behavioral Sciences

Marka we współczesnym przedsiębiorstwie

Share

COinS