ORCID
Marcin Żemigała: 0000-0001-7932-4275
Files
Download Full Text (6.3 MB)
Opis/Description
Społeczna odpowiedzialność biznesu w świetle analiz bibliometrycznych i opinii pracowników na temat równowagi między życiem zawodowym a prywatnym.Społeczna odpowiedzialność biznesu to koncepcja, która w ostatnich latach jest często poruszana zarówno w teorii, jak i w praktyce zarządzania. Widać jednak wyraźnie, że brakuje koncepcyjnego uporządkowania pojawiających się modeli teoretycznych i narzędzi praktycznych. Brakuje także pozycji dotyczących kategoryzacji społecznej odpowiedzialności biznesu, która pozwoliłaby na ukazanie z czym powinna być ona wiązana w najwyższym stopniu, a z jakimi aspektami wiąże się w stopniu mniejszym. Cel niniejszej pracy składa się z dwóch elementów. Pierwszym jest dokonanie eksploracji obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu, określenie występujących koncentracji i tendencji na gruncie naukowym. Drugim zaś - po zidentyfikowaniu najistotniejszych obszarów tematycznych w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu, zbadanie ich na gruncie praktycznym.
ISBN
978-83-63962-22-7
Data publikacji/Publication Date
2013
DOI
10.7172/2013.wwz.5
Dyscypliny/Disciplines
Business | Social and Behavioral Sciences
Sugestia cytowania/Recommended Citation
Żemigała, M. (2013). Społeczna odpowiedzialność biznesu. Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego Sekcja Wydawnicza Wydziału Zarządzania UW. https://doi.org/10.7172/2013.wwz.5