Konsumpcja w wielkomiejskich gospodarstwach domowych w Polsce w okresie kryzysu finansowo-ekonomicznego
ORCID
Tomasz Zalega: 0000-0002-7488-1184
Files
Opis/Description
Książka ma na celu udzielenie odpowiedzi na kluczowe pytanie, a mianowicie, jak kształtuje się sytuacja materialna wielkomiejskich gospodarstw domowych w Polsce oraz poziom i struktura ich wydatków konsumpcyjnych w okresie kryzysu finansowo-ekonomicznego. Ponadto w pracy podjęto się próby zidentyfikowania zachowań nabywczych konsumentów, w tym zachowań zaradczych i adaptacyjnych gospodarstw domowych w okresie kryzysu, a także dokonania typologii konsumentów, biorąc pod uwagę czynniki socjodemograficzne (płeć, wiek, poziom wykształcenia i dochody), oraz przesłanki decyzji konsumpcyjnych.
ISBN
978-83-61276-97-5
Data publikacji/Publication Date
2012
Wydawca/Publisher
Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania UW
Miasto/City
Warszawa/ Warsaw
Dyscypliny/Disciplines
Business | Social and Behavioral Sciences
Sugestia cytowania/Recommended Citation
Zalega, T. (2012). Konsumpcja w wielkomiejskich gospodarstwach domowych w Polsce w okresie kryzysu finansowo-ekonomicznego. Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego Sekcja Wydawnicza Wydziału Zarządzania UW. https://press.wz.uw.edu.pl/monographs/79