Konsumpcja w wielkomiejskich gospodarstwach domowych w Polsce w okresie kryzysu finansowo-ekonomicznego

Konsumpcja w wielkomiejskich gospodarstwach domowych w Polsce w okresie kryzysu finansowo-ekonomicznego

ORCID

Tomasz Zalega: 0000-0002-7488-1184

Files

Opis/Description

Książka ma na celu udzielenie odpowiedzi na kluczowe pytanie, a mianowicie, jak kształtuje się sytuacja materialna wielkomiejskich gospodarstw domowych w Polsce oraz poziom i struktura ich wydatków konsumpcyjnych w okresie kryzysu finansowo-ekonomicznego. Ponadto w pracy podjęto się próby zidentyfikowania zachowań nabywczych konsumentów, w tym zachowań zaradczych i adaptacyjnych gospodarstw domowych w okresie kryzysu, a także dokonania typologii konsumentów, biorąc pod uwagę czynniki socjodemograficzne (płeć, wiek, poziom wykształcenia i dochody), oraz przesłanki decyzji konsumpcyjnych.

ISBN

978-83-61276-97-5

Data publikacji/Publication Date

2012

Wydawca/Publisher

Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania UW

Miasto/City

Warszawa/ Warsaw

Dyscypliny/Disciplines

Business | Social and Behavioral Sciences

Konsumpcja w wielkomiejskich gospodarstwach domowych w Polsce w okresie kryzysu finansowo-ekonomicznego

Share

COinS