Młodzi przedsiębiorcy - inspiracje, koncepcje i uwarunkowania

Młodzi przedsiębiorcy - inspiracje, koncepcje i uwarunkowania

ORCID

Jacek Pasieczny (Eds.): 0000-0002-9405-3861, Beata Glinka (Eds.): 0000-0001-7883-8725, Agnieszka Brzozowska (Eds.)

Files

Opis/Description

Inspiracją do powstania monografii była konferencji "Młodzi przedsiębiorcy" przeprowadzona w maju 2011 r. na Wydziale Zarządzania UW. Składają się na nią zarówno rozdziały powstałe na bazie zaprezentowanych referatów, jak i stworzone wyłącznie na potrzeby opracowania. Podstawowym celem publikacji jest zaprezentowanie szerokiego spektrum zagadnień związanych z przedsiębiorczością młodych ludzi i w zamierzeniu autorów ma być przydatna nie tylko dla osób nauczających przedsiębiorczości, ale i (a może przede wszystkim) dla obecnych i przyszłych przedsiębiorców.

ISBN

978-83-61276-92-0

Data publikacji/Publication Date

2012

Wydawca/Publisher

Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania UW

Miasto/City

Warszawa/ Warsaw

Dyscypliny/Disciplines

Business | Social and Behavioral Sciences

Młodzi przedsiębiorcy - inspiracje, koncepcje i uwarunkowania

Share

COinS