Tytuł
Zarządzanie sprzedażą bezpośrednią - studium przypadku
Abstract
This article aims to analyze the functioning of the sales department of a particular company. The sales department was based on canvassing. In the researched enterprise, there was a high staff turnover, lack of professional training, lack of career opportunities and advancement. The efficient functioning of the canvassing-based sales department is not something simple and easy. It requires knowledge and professional preparation. In the present case, the number of errors was so large that the company has not coped with competition and was eliminated.
Abstrakt
Celem artykułu jest analiza funkcjonowania działu sprzedaży badanej firmy. Dział sprzedaży opierał się na akwizycji. W badanym podmiocie zanotowano dużą rotację pracowników, brak profesjonalnych szkoleń, brak możliwości rozwoju zawodowego i awansu. Sprawne funkcjonowanie działu sprzedaży oparte go na akwizycji nie jest rzeczą prostą. Wymaga wiedzy i profesjonalnego przygotowania. W analizowanym przypadku liczba błędów była tak duża, że firma nie sprostała konkurencji i została zlikwidowana.
Recommended Citation
Rudzewicz, A. (2012). Direct sales management - a case study. European Management Studies, 10(35), 53-66. Retrieved from https://press.wz.uw.edu.pl/ems/vol10/iss35/4
First Page
53
Last Page
66
Page Count
13
Publisher
University of Warsaw
Publication Date
2012-02-15