Tytuł
Przyczyny konfliktów wertykalnych w kanale dystrybucji pojazdów samochodowych. Studium przypadku
Abstract
Causes of vertical conflicts in the distribution channel of motor vehicles. Case study
Abstrakt
Celem opracowania była próba rozpoznania obszarów współdziałania i przyczyn konfliktów na jednym ze szczebli kanału dystrybucji samochodów koncernu Volkswagen w Polsce. W części teoretycznej opracowania dokonano charakterystyki konfliktów pionowych, poziomych i międzykanałowych w sektorze pojazdów samochodowych i części zamiennych oraz świadczenia usług naprawy i konserwacji samochodów. W części empirycznej dokonano rozpoznania przyczyn konfliktów wertykalnych w kanale dystrybucji samochodów koncernu VW w Polsce, odnosząc problem badawczy do relacji między generalnym importerem VW a jednym z autoryzowanych dealerów. Informacje pozwalające ustalić przyczyny konfliktów są efektem kilku wywiadów swobodnych autora ze współwłaścicielem celowo dobranego przedsiębiorstwa.
Recommended Citation
Wójcik-Karpacz, A. (2012). Causes of vertical conflicts in the motor vehicle distribution channel. A case study. European Management Studies, 10(35), 147-163. Retrieved from https://press.wz.uw.edu.pl/ems/vol10/iss35/9
First Page
147
Last Page
163
Page Count
16
Publisher
University of Warsaw
Publication Date
2012-02-15