•  
  •  
 

Tytuł

Wpływ postrzegania prywatności w sieci na kształtowanie modelu konsumenta 3.0

Keywords

consumer 3.0, online privacy, social media, smartphone

Słowa kluczowe

konsument 3.0,prywatność w Internecie,portal społecznościowy,smartfon

Abstract

The main target of this article is to analyze the impact of a sense of online privacy on the development of the Consumer 3.0 model. In order to verify the above, a study was conducted on a selected group of individual users mostly aged up to 22. The study includes the characteristics of people actively using social media and mobile devices, and presents their approach to privacy with respect to the use of various technological solutions. It also discusses the findings and identifies areas where entrepreneurs should put emphasis on consumer education.

Abstrakt

Zasadniczym celem artykułu jest analiza wpływu postrzegania prywatności w sieci na kształtowanie modelu konsumenta 3.0. Aby zweryfikowć ten cel, przeprowadzono badanie na wybranej grupie indywidualnych użytkowników, głównie do 22. roku życia. Opracowanie zawiera charakterystykę osób aktywnie korzystających z mediów społecznościowych oraz urządzeń przenośnych. Przedstawiono ich podejście do ochrony prywatności w odniesieniu do korzystania z różnych rozwiązań technologicznych. Przeprowadzono dyskusję wyników oraz wskazano obszary, w których przedsiębiorcy powinni położyć nacisk na edukację konsumentów.

First Page

74

Last Page

86

Page Count

12

DOI

10.7172/1644-9584.58.5

Publisher

University of Warsaw

Publication Date

2016-03-30

Share

COinS