•  
  •  
 

Tytuł

Raporty społeczne i zintegrowane przedsiębiorstw branży żywnościowej jako narzędzia CSR i zrównoważonego rozwoju

Keywords

tools, social reports, integrated reports, sustainable development, CSR, business, food industry

Słowa kluczowe

narzędzia,raporty społeczne,raporty zintegrowane zrównoważony rozwój,CSR,przedsiębiorstwo,branża żywnościowa

Abstract

The article discusses the issues related to social and integrated reports as tools that can be used in the process of controlling the implementation of the adopted goals and communication with stakeholders by enterprises pursuing activities based on the concept of sustainable development and CSR strategies. The conclusion of the discussed research indicates that in the years 2007–2017 a small number of Polish enterprises in the food industry prepared social and integrated reports (14% of total reports). The analysis of the existing data based on the content of reports shows that those who were involved in their preparation demonstrated the implementation of many assumptions of sustainable development.

Abstrakt

Artykuł podejmuje rozważania nad problematyką dotyczącą raportów społecznych i zintegrowanych jako narzędzi, które mogą być wykorzystane w procesie kontroli realizacji przyjętych celów oraz komunikacji z interesariuszami przez przedsiębiorstwa realizujące działania oparte na koncepcji zrównoważonego rozwoju i strategii CSR. Konkluzja podjętych rozważań wskazuje, że w latach 2007–2017 niewielka liczba polskich przedsiębiorstw branży żywnościowej przygotowywała raporty społeczne i zrównoważone (14% ogółu raportów). Analiza danych zastanych bazująca na treściach raportów wskazuje, że ci, którzy angażowali się w ich przygotowanie wykazywali realizację wielu założeń zrównoważonego rozwoju.

First Page

101

Last Page

113

Page Count

12

DOI

10.7172/1644-9584.75.6

Publisher

University of Warsaw

Publication Date

2018-07-17

Share

COinS