ORCID
Justyna Ziobrowska: 0000-0002-9572-1438
Keywords
handel społecznościowy, inwestor, konsument, tłum
Abstract
Celem artykułu jest przedstawienie koncepcji handlu społecznościowego jako alternatywnej formy inwestowania dla nieprofesjonalnych inwestorów. Praca wykorzystuje metodę analizy i krytyki piśmiennictwa oraz metodę badań dokumentów i wnioskowanie. Przeprowadzone analizy wskazują, że handel społecznościowy jest atrakcyjną alternatywą dla tradycyjnego inwestowania lub funduszy inwestycyjnych. Jest dobrym sposobem budowania relacji między inwestorami, poznania ich punktów widzenia, omówienia technik. Nie jest to jednak rozwiązanie pozbawione wad. Koncept ten, który zakłada kopiowanie lub powielanie strategii innych graczy, bez względu na to, jak bardzo doświadczony jest podmiot, nie gwarantuje zysku.
Recommended Citation
Ziobrowska, J. (2021). Handel społecznościowy jako alternatywna forma inwestowania dla nieprofesjonalnych inwestorów. internetowy Kwartalnik Antymonopolowy i Regulacyjny (internet Quarterly on Antitrust and Regulation), 10(6), 38-48. https://doi.org/10.7172/2299-5749.IKAR.6.10.2
First Page
38
Last Page
48
Page Count
10
DOI
10.7172/2299-5749.IKAR.6.10.2
Publisher
University of Warsaw