•  
  •  
 

ORCID

Justyna Ziobrowska: 0000-0002-9572-1438

Keywords

handel społecznościowy, inwestor, konsument, tłum

Abstract

Celem artykułu jest przedstawienie koncepcji handlu społecznościowego jako alternatywnej formy inwestowania dla nieprofesjonalnych inwestorów. Praca wykorzystuje metodę analizy i krytyki piśmiennictwa oraz metodę badań dokumentów i wnioskowanie. Przeprowadzone analizy wskazują, że handel społecznościowy jest atrakcyjną alternatywą dla tradycyjnego inwestowania lub funduszy inwestycyjnych. Jest dobrym sposobem budowania relacji między inwestorami, poznania ich punktów widzenia, omówienia technik. Nie jest to jednak rozwiązanie pozbawione wad. Koncept ten, który zakłada kopiowanie lub powielanie strategii innych graczy, bez względu na to, jak bardzo doświadczony jest podmiot, nie gwarantuje zysku.

First Page

38

Last Page

48

Page Count

10

DOI

10.7172/2299-5749.IKAR.6.10.2

Publisher

University of Warsaw

Share

COinS