Keywords
dystrybucja online, franczyza, ograniczenia wertykalne, porozumienia franczyzowe
Abstract
Artykuł koncentruje się na problematyce antymonopolowej oceny porozumień franczyzowych w prawie unijnym. W publikacji została przedstawiona gospodarcza istota systemów dystrybucji franczyzowej oraz aktualnie obowiązujące w tym zakresie reguły antymonopolowe. Artykuł analizuje doktrynę niezbędnych ograniczeń w zakresie, w jakim znajduje ona zastosowanie do porozumień franczyzowych oraz postulowany sposób jej zastosowania do ograniczeń sprzedaży przez Internet w porozumieniach franczyzowych.
Recommended Citation
Elżanowski, F. (2019). Ograniczenia sprzedaży przez Internet w porozumieniach franczyzowych. internetowy Kwartalnik Antymonopolowy i Regulacyjny (internet Quarterly on Antitrust and Regulation), 8(4), 56-63. https://doi.org/10.7172/2299-5749.IKAR.4.8.3
First Page
56
Last Page
63
Page Count
7
DOI
10.7172/2299-5749.IKAR.4.8.3
Publisher
University of Warsaw