ORCID
Paweł K. Domagała: 0000-0003-4602-3702
Keywords
sektor energetyczny, sprzedaż energii, pozyskanie klienta, marketing, RODO
Abstract
Od rozpoczęcia stosowania ogólnego rozporządzenia o ochronie danych znacząco zwiększyła się świadomość w zakresie obowiązków związanych z pozyskiwaniem i wykorzystywaniem danych osobowych. W niniejszym opracowaniu przedstawiony zostanie proces pozyskania nowego klienta przez sprzedawcę energii w Polsce, a także w jaki sposób polskie ustawy oraz RODO wpływają na realizację tego procesu i z jakim obostrzeniami muszą się liczyć sprzedawcy energii. Proces zostanie przedstawiony w ramach trzech etapów: pozyskania danych potencjalnego klienta, przekazania oferty zawarcia umowy sprzedaży energii oraz zawarcia takiej umowy. Wskazane zostaną także najważniejsze obowiązki ciążące na sprzedawcy energii w ramach realizacji procesu pozyskiwania nowych klientów. Ponadto podjęta zostanie próba ustalenia wpływu obecnie procedowanych przepisów na kształt procesu sprzedaży energii.
Recommended Citation
Domagała, P. (2020). Pozyskanie nowego klienta przez sprzedawcę energii. internetowy Kwartalnik Antymonopolowy i Regulacyjny (internet Quarterly on Antitrust and Regulation), 9(6), 66-78. https://doi.org/10.7172/2299-5749.IKAR.6.9.5
First Page
66
Last Page
78
Page Count
12
DOI
10.7172/2299-5749.IKAR.6.9.5
Publisher
University of Warsaw