•  
  •  
 

Tytuł

Trwały nośnik w obrocie konsumenckim

Keywords

consumer, the right to information, durable medium

Słowa kluczowe

konsument, prawo do informacji, trwały nośnik

Abstract

The article presents selected issues relating to the responsibilities of entrepreneurs to provide consumers with specific information about their durable medium. Not only is the discussion focused on the definition of a durable medium and its characteristics, but it also indicates the types of materials and tools that may be recognised as permanent durable media, and as such be used in the modern consumer transactions.

Abstrakt

Artykuł prezentuje wybrane kwestie związane z ciążącym na przedsiębiorcach obowiązkiem przekazania konsumentom określonych informacji na trwałym nośniku. Czynione rozważania koncentrują się nie tylko wokół kwestii definicji trwałego nośnika i cech charakterystycznych, lecz także wskazują rodzaje materiałów i narzędzi mogących zostać uznanymi za trwałe nośniki i jako takie znaleźć zastosowanie we współczesnym obrocie konsumenckim.

First Page

19

Last Page

31

Page Count

12

DOI

10.7172/2299-5749.IKAR.3.6.2

JEL Code

K15

Publisher

University of Warsaw

Share

COinS