Tytuł
Trwały nośnik w obrocie konsumenckim
Keywords
consumer, the right to information, durable medium
Słowa kluczowe
konsument, prawo do informacji, trwały nośnik
Abstract
The article presents selected issues relating to the responsibilities of entrepreneurs to provide consumers with specific information about their durable medium. Not only is the discussion focused on the definition of a durable medium and its characteristics, but it also indicates the types of materials and tools that may be recognised as permanent durable media, and as such be used in the modern consumer transactions.
Abstrakt
Artykuł prezentuje wybrane kwestie związane z ciążącym na przedsiębiorcach obowiązkiem przekazania konsumentom określonych informacji na trwałym nośniku. Czynione rozważania koncentrują się nie tylko wokół kwestii definicji trwałego nośnika i cech charakterystycznych, lecz także wskazują rodzaje materiałów i narzędzi mogących zostać uznanymi za trwałe nośniki i jako takie znaleźć zastosowanie we współczesnym obrocie konsumenckim.
Recommended Citation
Szczygieł, J. (2017). Durable medium in consumer trade. internetowy Kwartalnik Antymonopolowy i Regulacyjny (internet Quarterly on Antitrust and Regulation), 6(3), 19-31. https://doi.org/10.7172/2299-5749.IKAR.3.6.2
First Page
19
Last Page
31
Page Count
12
DOI
10.7172/2299-5749.IKAR.3.6.2
JEL Code
K15
Publisher
University of Warsaw