Keywords
dworzec kolejowy, standard, badania użytkowników, satysfakcja pasażerów kolei, satysfakcja użytkowników, jakość usług kolejowych
Abstract
W artykule autorzy prezentują problematykę badań społecznych jako przykład procesów pozwalających określić poziom realizacji standardów wyznaczanych przez wewnętrzne i zewnętrzne regulacje. Kumulacja wiedzy następująca w wyniku powtarzalnych lub komplementarnych procesów badawczych pozwala organizacji występować także w roli doradcy podczas tworzenia regulacji na różnych poziomach ustawodawstwa. Autorzy wskazują istotne etapy kształtowania metodologii procesów badawczych, przytaczając przykłady monitoringu satysfakcji klientów i jakości usług mających centralne znaczenie w konkurencyjności na współczesnych rynkach.
Recommended Citation
Antonowicz, M., Kicińska-Jezierska, M., & Lejk, P. (2018). Satysfakcja użytkowników dworców kolejowych – perspektywa badawcza. internetowy Kwartalnik Antymonopolowy i Regulacyjny (internet Quarterly on Antitrust and Regulation), 7(7), 83-93. https://doi.org/10.7172/2299-5749.IKAR.7.7.7
First Page
83
Last Page
93
Page Count
10
DOI
10.7172/2299-5749.IKAR.7.7.7
Publisher
University of Warsaw