Volume 11, Issue 5 (2022)
Articles
Oznaczanie geograficznego pochodzenia produktu w czasach „konsumenckiego patriotyzmu”
Zuzanna Ochońska-Borowska and Anna Pietrzyk
Wpływ dyrektywy 2019/770 na umowy licencyjne o korzystanie z oprogramowania zawierane z konsumentami
Zbigniew Okoń
Altruizm danych w świetle aktu w sprawie zarządzania danymi – między teorią a praktyką
Adrianna Michałowicz
Ciało obce: zasady RODO a gospodarka rynkowa
Przemysław Pałka
Ochrona konsumentów wobec systemów rekomendacji
Aleksandra Olbryk
Smart kontrakty a klauzula rebus sic stantibus
Szymon Skalski and Maksymilian Kaszubowski
Omri Ben-Shahar, Ariel Porat, Personalized Law: Different Rules for Different People, Oxford University Press 2021, ss. 244
Katarzyna Południak-Gierz
Sprawozdanie z 3. edycji projektu TechLawClinics na Uniwersytecie Jagiellońskim i Uniwersytecie Łódzkim (rok akademicki 2021/2022)
Monika Namysłowska and Piotr Tereszkiewicz